Vydání a stav služby

Aktuální verze:

Zde se můžete průběžně dozvědět o nových funkcích, opravách, změnách a jiných důležitých informacích, které se se systémem dějí.

Přehled vydání

Podívejte se na jednotlivá vydání a přečtěte si, co bylo jejich obsahem.

Zobrazit

Stav služby

Zde se dozvíte v jakém je aktuálně stavu služba EKONOM online.

Zobrazit

Přehled vydání


  • Tisk dodacího listu z vystavené faktury
  • Parametry pro výchozí členění dokladů a splatnost pro zálohy
  • Tisk a odeslání potvrzení o platbě zálohy přímo z dokladu
  • Další menší úpravy a opravy
  • Hromadné zaúčtování zálohových faktur a proforem
  • Úprava výběru členění DPH a oprava výpočtu Přiznání k DPH a KH pro zúčtovací faktury
  • Zobrazení zálohy z položky odpočtu zálohy na zúčtovací faktuře
  • Oprava odesílání dokladů e-mailem
  • Úprava řazení seznamů
  • Další menší úpravy a opravy
  • Hromadné operace
  • Přiznání k DPH a kontrolní hlášení
  • LITE verze
  • Změna práce s tiskovými sestavami
  • Opravy
  • Do katalogu přidána podpora EAN kódů 8 a 13.
  • Upraven widget maloobchodního prodeje pro podporu skenování EAN ručním skenerem a další úpravy jeho ovládání při markování zboží.
  • Nové přehledy na hlavní ploše – TOP odběratelé/dodavatelé, TOP zboží dle prodeje/nákupu, výnosy, náklady nebo hospodářský výsledek počítán z evidencí pokladny, banky a fakturace. Dále přehled záloh a upraveny přehledy pohledávek a závazků.
  • Rozšířený import závislých dat při importu dokladů.
  • Nové pozadí dle měsíce v roce a upravena načítací obrazovka aplikace.
  • Rozpracováno daňové přiznání.
  • Upraveno přidávání položek do prodejky na maloobchodním panelu – přesun kurzoru na množství jen při kliknutí na položku, nikoli již po vytvoření.
  • Oprava kopírování dokladů
  • Optimalizace dotazů na db pro výrazné zrychlení
  • Po odhlášení máte možnost přihlásit se pod jiným účtem díky tlačítku na přihlašovacím okně
  • Ve Standard verzi je možné mazat agendy a vytvořit právě jednu novou pod firmou
  • Oprava zabezpečení
  • Přidána možnost změnit pokladnu pro aktuální doklad v maloobchodním panelu před tiskem
  • Další optimalizace nejen maloobchodního prodeje
  • Zajištění GDPR (práva, platnost osobních údajů)
  • Automatická aktualizace povolení a voleb
  • Změna nastavení povolení
  • Změna nastavení účtu (jednoduché objednávky, platby, zrušení účtu …)
  • Oprava odesílání e-mailů přes zabezpečené SMTP servery
  • Oprava validace DIČ
  • Oprava chyby při načítání aplikace
  • Oprava registrace v rámci obchodních sdělení.
  • Úprava informativní povinnosti v rámci GDPR při registraci
  • Oprava dotazu ke zjištění aktualizace katalogu z lokální změny
  • Oprava importu katalogu přes rozhraní v2 z program EKONOM – dopočet skupiny cen
  • První fáze zavádění GDPR – registrační formulář
  • Úpravy pro sociální sítě
  • Oprava seznamu katalogových položek na dokladech v rámci zobrazování kódu zboží
  • Oprava widgetu maloobchodního prodeje v rámci aktualizace po změně katalogu
  • Oprava chatu podpory přímo v aplikaci
  • Oprava tisku pokladního dokladu bez UZP pro uživatele, který není administrátor
  • Oprava uvolnění některých komponent
  • Oprava práv pro banku a číselnou řadu
  • Oprava widgetu maloobchodního prodeje pro neplátce DPH s katalogovými položkami v sazbě DPH.
  • Do pokladny přidán parametr Tisknout DIČ pokud se nejedná o daňový doklad.
  • Oprava tisku seznamu faktur podle filtru – již se netisknou pouze neuhrazené faktury.
  • Oprava exportu isdoc
  • Opravení získání bankovního účtu pro QR platbu
  • Úprava podpůrných stránek, aby ladily s webem
  • Ladění zpracování vypršení sezení – nahrazení alertu dialogovým oknem
  • Změna zpracování vypršení sezení – nahrazení alertu dialogovým oknem
  • Oprava rozšíření dotazů
  • Do importu a exportu prodejek integrováno EET
  • Do widgetu pro maloobchodní prodej přidání tlačítka pro přepnutí pokladny
  • Úprava pro marketing
  • Oprava inicializačního rozhraní pro e-shopy a jiné externí systémy
  • Úprava obrazovky správy účtu pro možnost aktivace verze při trial verzi
  • Zobrazení friendly zprávy pokud není připojena db přes API
  • Oprava voleb pro navigaci
  • Úpravy pro marketing
  • Úprava zobrazení chyb
  • Úpravy pro marketing
  • Přidání splatnosti do tiskové sestavy seznamu faktur
  • Ladění cache busting
  • Úpravy pro marketing
  • Rozšíření registrace pro partnerský program
  • Ladění nasazení
  • Úprava pro marketing
  • Nasazení cache busting
  • Nové obrázky na pozadí pro přihlašování ad.
  • Oprava zobrazení stavu odeslání
  • Úprava registračního e-mailu
  • Další oprava bootstraperu a autorizace a skriptu nasazení
  • Oprava zpracování chyb v bootstraperu
  • Oprava autorizace
  • Úprava skriptu nasazení
  • Rozšíření průvodce prvním nastavením o EET ad.
  • Přechod na nové verze START, STANDARD a PROFI.
  • Možnost úhrad faktur bez vazby na pokladnu a banku v placených verzích.
  • Ladění vzhledu html podpůrných stránek.
  • Oprava správy agend

Vydání starší než konec ledna 2018 nejsou v tomto seznamu protokolována.