Vystavený doklad můžete odeslat na e-mail zákazníka. V tomto návodu si ukážeme jak provést odeslání faktury vystavené po jedné, a také hromadně.
Nejdříve je vhodné nastavit server pro odesílání pošty, tzv. SMTP server. Toto nastavení provedete v administraci na záložce globální nastavení (více o nastavení a jeho úrovních na této stránce).
Po otevření přejděte na sekci Volby. Otevře se Vám tabulka, pokud si nejste jistí, co zde nastavit, vyhledejte nápovědu u svého poskytovatele e-mailové schránky (například seznam, gmail aj.).
Nyní už můžete faktury odesílat hned po vystavení faktury kliknutím na Odeslat, nebo v sekci Faktury vyberete příslušnou fakturu, a poté kliknete na Odeslat ve vrchní liště.
Ve zprávě je přednastaven text, který si můžete upravit v nastavení z prvního kroku.
Hromadné odesílání
Faktury můžete hromadně odeslat kliknutím na Výběr (stejně jako při hromadném odstranění nebo hromadné úhradě), vyberete příslušně faktury, kliknete na Akce a Hromadně odeslat-Faktury/Upomínky.